شرکت پتروشیمی تخت جمشید (شجم) به جمع مشتریان راهکار سهام چرخه پیوست. این شرکت از خرداد ماه 1401 با استفاده از سیستم سهام نسخه 5.4.0 چرخه، پاسخگوی حضور سرمایه داران خود در بازار سهام خواهد بود.

مجتمع پتروشیمی تخت جمشید در دو فاز ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است که عملیات اجرایی فاز اول آن در آذر ماه سال 1391 آغاز گردید و در نیمه اول سال 1393 به بهره برداری رسید.

عملیات احداث فاز دوم آن با دانش کاملا"بومی در آذرماه سال 1396 آغاز گردید و تمامی مراحل مهندسی، خرید و اجرا و راه اندازی آن توسط متخصصان و کارشناسان داخلی شرکت انجام و در نیمه دوم سال 1398 به بهره برداری رسیده است.

شرکت پتروشیمی تخت جمشید با نگاه ویژه به ملاحظات زیست محیطی در زمینه کاهش تولید آلاینده ها ، یک واحد تصفیه خانه پساب صنعتی پیشرفته طراحی و احداث نموده است.

شرکت چرخه داده های سبز با ارائه برترین تکنولوژیهای نرم افزار سهام و پیشرو در ارائه خدمات به شرکت های بازار سرمایه همگام با پیوستن شرکت پتروشیمی تخت جمشید ، مورد توجه بسیاری از شرکتهای بازار سرمایه قرار گرفته و آماده ارائه جدیدترین و پیشرفته ترین خدمات در حوزه نرم افزار های امور سهام است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و دمو رایگان با کارشناسان چرخه تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری مطلب:

Whatsapp Linkedin Instagram