شرکت کالسیمین کالسیمین (سهامی عام) به جمع مشتریان راهکار سهام چرخه پیوست. این شرکت از اواخر دی ماه سال 1401 با استفاده از سیستم سهام نسخه 5.9.4 چرخه، پاسخگوی حضور سهامداران خود در بازار سهام خواهد بود.

شرکت کالسیمین (سهامی عام) در تاریخ 1343/9/4 در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید و نوع شخصیت حقوقی شرکت طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1376/1/16 از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت. این شرکت در تاریخ 1376/9/10 در بورس پذیرفته شده و نهایتاً در تاریخ 1376/11/15 اولین معامله سهام خود را در تابلو بورس اوراق بهادار انجام داده است.

اهـم فعالیتهای شرکت طبق اساسنامه، اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن، تغلیظ و ذوب مواد معدنی، ایجاد کـارخانه های تبدیلی مواد معدنی و انجام کلیه عملیات بازرگانی در ارتباط با موضوع فعالیت شرکت می باشد.

شرکت چرخه داده های سبز با ارائه برترین تکنولوژیهای نرم افزار سهام و پیشرو در ارائه خدمات به شرکت های بازار سرمایه، و نیز با تکیه بر تجربیات موفق قبلی، تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا شرکت کالسیمین را در راه دستیابی به ارزش های خود، همراهی کند و حراست و ارتقاء هرچه بیشتر امانت سهامداران را در پی داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و دمو رایگان با کارشناسان چرخه تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری مطلب:

Whatsapp Linkedin Instagram