شرکت بیمه اتکایی رایا (سهامی عام) به جمع مشتریان راهکار سهام چرخه پیوست. این شرکت در اوایل سال ۱۳۹۹ توسط جمعی متشکل از اشخاص حقوقی و حقیقی متخصص با هدف خلق ارزش در اقتصاد کشور و توسعه بیمه‌های اتکایی اقدام به درخواست تأسیس شرکت بیمه اتکایی رایا نمودند. پس از بررسی‌های متعدد برنامه کسب‌وکار ارائه شده، این درخواست در شورای‌عالی بیمه مطرح و اواخر سال ۱۴۰۰ به تأیید بالاترین رکن صنعت بیمه کشور رسید.

شرکت بیمه اتکایی رایا در نظر دارد با بهره‌گیری از متخصصین صنعت بیمه و شبکه منحصربه‌فرد سهامداران خدمات متمایزی را به کلیه ذی‌نفعان ارائه نماید و در اجرای این مهم از راهکار سهام شرکت چرخه بهره خواهد برد.

شرکت چرخه داده های سبز با ارائه برترین تکنولوژیهای نرم افزار سهام و پیشرو در ارائه خدمات به شرکت های بازار سرمایه، و نیز با تکیه بر تجربیات موفق قبلی، تمام تلاش خود را بکار میگیرد تا شرکت بیمه اتکایی رایا را در خصوص ارائه خدمات بهتر و سریعتر به سهامداران خود، یاری رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و دمو رایگان با کارشناسان چرخه با شماره های 32 16 14 88 21 98 + و 00 23 293 912 98 + تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری مطلب:

Whatsapp Linkedin Instagram