شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران (سهامی عام) با هدف تولید کنسانتره سرب و روی در راستای تامین نیاز بازارهای داخلی و دستیابی به بازارهای بین المللی در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد.

از مشخصات بارز این شرکت بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا، ارتباط بهینه با کارشناسان مجرب و کاهش ضایعات تولید و افزایش راندمان می باشد. کنسانتره روی مورد نیاز بیش از ۲۴ کارخانه تولید کننده شمش توسط این شرکت تولید و تامین شده و جزء معدود مراکز صنعتی است که در احداث آن مسائل زیست محیطی به دقت لحاظ و مورد توجه قرار گرفته است.

از آنجا که ارج نهادن به ارزش های مادی و غیرمادی سهامداران، جز لاینفک ارزش های شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران می باشد، در تحقق این مهم از راهکار سهام چرخه داده های سبز بهره خواهد برد. چرخه با ارائه برترین تکنولوژیهای نرم افزار سهام و پیشرو در ارائه خدمات به شرکت های بازار سرمایه، و نیز با تکیه بر تجربیات موفق قبلی، تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا این شرکت را در خصوص ارائه خدمات بهتر و سریعتر به سهامداران خود، یاری رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و دمو رایگان با کارشناسان چرخه با شماره های 32 16 14 88 21 98 + و 00 23 293 912 98 + تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری مطلب:

Whatsapp Linkedin Instagram